منتديات أمل بوشوشة و زاهر صالح
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةالتسجيلأحدث الصوردخول

ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه

ليديا
مجنونة امولة
manwella
kampa
8 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
kampa
مدير عام
مدير عام
kampa

ذكر
العمل/الترفيه : طالب جامعى
مساهمات :
ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه Left_bar_bleue1 / 1001 / 100ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه Right_bar_bleue

ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه Empty
مُساهمةموضوع: ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه   ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 09, 2008 5:09 pm

ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه Post-211

ازززززيكم عاملين ايه وحشنى اوووووووى وربنا هههههههههههه ليتيكم سوووووووده متقلقوش كلكم هتعدووو هههههههههههه نبدا بقى فى الكلام ماااااشى نبدا الكلام ههههههه يا اخ يالى فى اخر الصف انت اسكت عشان اقول الشررررروط
ماشى والنبى يا هند وزعى العصير وخلصينا فى ال ليله دى عشان انا اتخنقت هههههههه ماشى

اول شى نبدا ونقووووول ونعرف الناس ايه هو كرسى الاعتراف

دا عبــاره عن كرســى هنقعد عليه عضو او عضــوه و نريحهم خالص ..
و نجبلهم عصــير و غداء من ال بتعمله هند ال ولا يتشربو ولا يتاكلووووو ههههههههههه
بس فى الاخر هنظبتهم اووووووووووووووووووووى

فى المقابل بقــى احنا طبعا هنسألهم اسئله ..
بعضها سهل و البعض التانى رخم ..
اكيد هنكتر من الرخم ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه Mwah1

الشـــروط :-
== == ==
1-كل عضـــو له الحق فى السؤال مرتين ..
2- فى كــل مره .. العضو له الحق فى7 اسئله

3-الوقت المحدد للكرسى 7 اياااام بالظبط تبداا من النهارده ومع انتهاء السبع اياام نختار عضوووو ويشرفنااااا اووووووك

وطبعاااا اهم شرط من الشرروط دى كلهااا ان الاجابه تبقى بصدق وبكل صراحه اوووووووووك

هنبدااااااا ونختاااااااار يا واد يا كامباااااااااااااااااااا

ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانو وكل مره هختار العضوووو وهيعرف ان هو ال هيقعد على الكرسى المره الجايه قبلها بكام يوووووووم بس لازم يا جماعه تكونو متواجدين والعضو يخش كتير ويجاوب على كل شى وعايزنها نولعهاااااا ياااااااااااااالا كله على ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانو
kampa
مدير عام
مدير عام
kampa

ذكر
مساهمات :
ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه Left_bar_bleue1 / 1001 / 100ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه   ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 09, 2008 5:17 pm

ياااااااااالا عايزنها تووووووولع وكله يسال ومانو هتخش وتجاوب على ال اسالتكم ومنوووووورين كلكم وكلكم هتقعدوووووو ههههههههههههههههههه وهنوووووووووريكم ياااااااالا عايزنها توووووووووووووولع انا هبدا اهووووووو

1-اسمك الحقيقى ايه

2-مين اقرب حد ليكى فى المنتدى

3-انت راضيه عن نفسك وعن ال عملتيه طول حياتك

4-ايه الحاجه لو رجع بيكى الزمان هتغيررريهاا

5-حبيتى قبل كده ولا لا

6-ايه هى احلامك ال بتسعى عشان توصللهااااا

7- تقولى لمين يا ورد مين علمك تجررررررررررح

وبس كده انا سالت وياريت كل ال يخش مش يقوووولى حلو وميرسى على مجهود والقصص دى انا عايز تولعووووووووها من كتر الاسله بتاعتكم ويااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالا بقى كله يخش ويسال ياااااااااااااااااااااااااالا
manwella
مشرفة
مشرفة
manwella

انثى
مزاجي : ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه 8911
مساهمات :
ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه Left_bar_bleue50 / 10050 / 100ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه   ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 09, 2008 8:18 pm

1=اسمي الحقيقي منال
2=اقرب شخص ليا في المنتدى كامبا انت يا احمد
3=الحمد لله باذن الله انا راضية على كل شيئ في حياتي
4=لو رجع بيا الزمان كنت اغير اصدقائي اللي عرفتهم مدة وبعدين انفصلت عنهم
5= حبيت
6= انا اسعى لاني ازور العالم كلو وابقى دكتورة قلب حلمي وحلم امي
7=اقولها للزمان
شكرا يلااااا اسئلوني والحساب علياااااا يا كامبااااا خلاص
وانا اوريلك بعدين نخرج برا وتشوف اعملك قتلة تشوف النجوم في عز الظهر طيبببببب بدات بيا انا الاولى انا اوريلك ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ومش غاسلة ملابسك اوك ههههههههههههههههههه
manwella
مشرفة
مشرفة
manwella

انثى
مساهمات :
ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه Left_bar_bleue50 / 10050 / 100ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه   ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 09, 2008 8:20 pm

ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه %D8%B4%D9%83%D8%B1%D8%A7
kampa
مدير عام
مدير عام
kampa

ذكر
مساهمات :

مُساهمةموضوع: رد: ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه   ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه I_icon_minitimeالخميس يوليو 10, 2008 1:04 am

ههههههههههههههههههههههه حبيبه قلبى يا مااااانو منوره ياااابنت

متقدريش متغشسليش الهدوووووم يابنت دنا حبيب قلبك ههههههههههههههههههه دنا ال هوررررررررريكى ماشى
manwella
مشرفة
مشرفة
manwella

انثى
مساهمات :

مُساهمةموضوع: رد: ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه   ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه I_icon_minitimeالخميس يوليو 10, 2008 6:49 pm

ههههههههههههههههههههه متاكد يعني طيب ياااا هند ادخلي ربي الولد دة انا تعبت منووووووو هنود توريلك يا كامباااااااااااااااااا مع هند مش حتقدر تغمض عينيكهههههههههههههه
مجنونة امولة
عضو بيحبنااا اوووووووى
مجنونة امولة

انثى
العمل/الترفيه : etudiante
مزاجي : ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه _53
مساهمات :

مُساهمةموضوع: رد: ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه   ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه I_icon_minitimeالجمعة يوليو 11, 2008 4:50 pm

اولا عايزة اشكركم على الكرسي الجميل ده هههههههههه و هذي الاسئلة:

1/ مين اكتر واحد يزعجك في المنتدى؟؟؟
2/ كم مرة حبيتي؟؟؟
3/ كيف تعرفتي على حبيبك و بكـــــــل صراااااحة؟؟؟؟
4/ في كلمة واحدة شو بيعنيلك * الحــــب *
5/ لمين بتقولي كلمة * اكرهك*
6/ عمرك الحقيقي كام؟؟؟

هامتارو يلايلا متخلينيش استنى
manwella
مشرفة
مشرفة
manwella

انثى
مساهمات :

مُساهمةموضوع: رد: ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه   ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه I_icon_minitimeالجمعة يوليو 11, 2008 7:03 pm

1=لا يوجد
2=مرة
3=في الدراسة
4=حياة
5=التكبر
6=عمري 15 سنة وفي نوفمبر انشاءا لله ايصير عمري 16
شكرا امولة الحمد لله انتي قلبك حنين مش زي كامباااااا اسئلة عدو ما يسالهالوش
ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه 12roses_teddy
مجنونة امولة
عضو بيحبنااا اوووووووى
مجنونة امولة

انثى
العمل/الترفيه : etudiante
مزاجي : ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه _53
مساهمات :

مُساهمةموضوع: رد: ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه   ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه I_icon_minitimeالجمعة يوليو 11, 2008 7:16 pm

مرسي على صراحتك و هذ البدايــــــــــة بس ههههههههههه
kampa
مدير عام
مدير عام
kampa

ذكر
مساهمات :

مُساهمةموضوع: رد: ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه   ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه I_icon_minitimeالسبت يوليو 12, 2008 1:20 am

ههههههههههههههههههههه انا جيت يا مقصوفه الرقبه ههههههههههههههههههه ماشى ماشى واللهى لوووووريكى

بس فين الناس يا جماعه عايزين الكل يخش ونتفااااااااعل اكتر واكتر الله يااااااااااااالا

ولعوووووووها وولعووووو فى البنت روحى دى هههههههههههههههههههههههههه
manwella
مشرفة
مشرفة
manwella

انثى
مساهمات :

مُساهمةموضوع: رد: ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه   ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه I_icon_minitimeالسبت يوليو 12, 2008 1:24 am

كامبااااااااااااااا خليهم على ر احنهم اللي عايز يدخل يدخل واللي مش عايز ما يدخلش على كدة انا حبقى شهر كامل في الكرسي دة ممكن تغيرووووووووو هههههههههههههههههههههههههههههههههههه يا رب ايه الليخلاني اقول الفكرة دي مش عارفة اليوم داك كان يوم اسودههههههههههههههههههههههههههههههههه
kampa
مدير عام
مدير عام
kampa

ذكر
مساهمات :

مُساهمةموضوع: رد: ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه   ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه I_icon_minitimeالجمعة يوليو 18, 2008 2:44 pm

مانو حبيبه قلبى عامله ايه ياروحى وحشتينى اوى وكلكم وحشتونى
kampa
مدير عام
مدير عام
kampa

ذكر
مساهمات :

مُساهمةموضوع: رد: ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه   ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه I_icon_minitimeالجمعة يوليو 18, 2008 2:45 pm

ههههههههههههههه ماشى يا مانو ياروحى الغلط منك انت بقى ههههههههههههه
manwella
مشرفة
مشرفة
manwella

انثى
مساهمات :

مُساهمةموضوع: رد: ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه   ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه I_icon_minitimeالجمعة يوليو 18, 2008 8:07 pm

ههههههههههههه هااااااااي يا كامبااااا فينك يا ابني وفين ايامك وحشتنااااااااااااااااااااااااااااااااااااا جدااااااااااااااااا واهلا بيك انت مش محتاج ترحيب نسيت نورت وانا اقول الدنيا منورة وبس والله البارح راح الكهرباء عندنا الدنياااااا معكوسة المهم انت عامل ايه انشاءا لله خير و سلاااااااااااااام يا باشا هههههههههههههههههههه
manwella
مشرفة
مشرفة
manwella

انثى
مساهمات :

مُساهمةموضوع: رد: ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه   ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه I_icon_minitimeالجمعة يوليو 18, 2008 8:08 pm

يلا خلاص انا عايزة جنسية مصرية هههههههههههههههههههههههههههههه
ليديا
عضو بيحبنااا اوووووووى
ليديا

انثى
العمل/الترفيه : طالبة
مساهمات :

مُساهمةموضوع: رد: ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه   ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه I_icon_minitimeالسبت يوليو 19, 2008 12:18 pm

هاي لكل الاعضاء اول شيئ حابة نقول مانور كلمتين الله ما يحرمنا منك يا مانوووووووو
ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه 225-4

ولان ندخل في الموضوع يعني الاسئلة الي كنت راح اسئلها عليك سؤلوك عليها لكن ما علينا
راح اسلك سؤالين جاوبيني بكل صراحة اوكي
مين هو اغلى شخص عندك في الحياة
هل انت متفائلة وتحسي بالقناعة والسعادة

انت متاسمحة مع غيرك او مع نفسك وهل هل تسطيعي ان تفرضي وجودك في اي مكان دون صعوبة
يلا لان محتاجة اجوببة بكل صراحة ومرسي على الموضوع يلااااا حتى اسالك مرة اخرة
kampa
مدير عام
مدير عام
kampa

ذكر
مساهمات :

مُساهمةموضوع: رد: ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه   ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه I_icon_minitimeالسبت يوليو 19, 2008 5:48 pm

ههههههههههههه صح يا ليديا ياروحى هههههههههههههههه جوبى يابنت يا مانو بسرعه ههههههههههههههه ليلتك سوده يا ماااااااانو
manwella
مشرفة
مشرفة
manwella

انثى
مساهمات :

مُساهمةموضوع: رد: ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه   ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه I_icon_minitimeالسبت يوليو 19, 2008 6:08 pm

اغلى شخص عندي فيا لحياة ماما
دايما ما في شخص مثلي متفائل والله
متسامحة مع غيري ومع نفسي الاثنين
عادي يعني عندي وجود في كل مكان موجودة فيه
هههههههههههههههههههههههههههه ليديا تعطي اسئلتها بالتقسيط رح تشري ثلاجة هااي يا كامبا وينك وحشتيني جداااااااااااااا هههههههههه ليلتك اسود من السواد
ليديا
عضو بيحبنااا اوووووووى
ليديا

انثى
مساهمات :

مُساهمةموضوع: رد: ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه   ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه I_icon_minitimeالسبت يوليو 19, 2008 8:28 pm

merciiiiiiiiii manou
amoooula
مدير عام
مدير عام
amoooula

انثى
مزاجي : ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه Glg10
مساهمات :

مُساهمةموضوع: رد: ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه   ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 22, 2008 1:41 pm

منورين يا احلى اعضاء

لانه لاتوجداسئلة انا راح اسئل Twisted Evil Twisted Evil

1-كم مرة حبيت

2-كم مرة خنت اصدقاءك

3-كم مرة تعرضت للخيانة

4-لمن تقول كلمة احبك بعلو الصوت

5-متى تمنيت الموت

6-الى اي حد انت صادق او صادقة مع نفسك

7-ما معنى الصداقة بالنسبة لك

و انا اسفة اذا انزعجتوا من الاسئلة

ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه 12roses_teddy
https://am-za.all-up.com
manwella
مشرفة
مشرفة
manwella

انثى
مساهمات :

مُساهمةموضوع: رد: ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه   ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 22, 2008 4:09 pm

مرة
ولا مرة
ولا مرة
ماما
الحمد لله ولا مرة
60 بالمئة
صدق تعاون محبة متبادلة
مرسي دودو جدااااااااااااااااااا
kampa
مدير عام
مدير عام
kampa

ذكر
مساهمات :

مُساهمةموضوع: رد: ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه   ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 23, 2008 4:16 pm

منووورين كلكم يا حبايب قلبى عايزنها تولع وضيفه كرسى الاعتراف يوم الجمعه ال جاي هتبقى

ليديااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ليديا
عضو بيحبنااا اوووووووى
ليديا

انثى
مساهمات :

مُساهمةموضوع: رد: ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه   ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 23, 2008 4:41 pm

اوكيييييييييييييييييييييييييييييي ماشي
kampa
مدير عام
مدير عام
kampa

ذكر
مساهمات :

مُساهمةموضوع: رد: ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه   ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه I_icon_minitimeالخميس يوليو 24, 2008 8:09 pm

اوك ياحبيبه قلبى يااااااااالا عايزنها توووووووووووووووووولع
ليديا
عضو بيحبنااا اوووووووى
ليديا

انثى
مساهمات :

مُساهمةموضوع: رد: ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه   ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه I_icon_minitimeالجمعة يوليو 25, 2008 6:53 pm

يلا مين اول واحد راح يسالني يلااااااااااااااااااا انا انتظر اسالتكم يلاااااااااااااااااااا ومرسي كامبااااااااااااااا
kampa
مدير عام
مدير عام
kampa

ذكر
مساهمات :

مُساهمةموضوع: رد: ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه   ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه I_icon_minitimeالجمعة يوليو 25, 2008 7:30 pm

حبيبه قلبى يا لولو انا هسااااااااااااااااااااااالك اول واحد وحشااااانى الاول يابنت ايه اخبارك ياالا نبتدى نسال بقى
.

1-اسمك اايه ياا لولو ياروحى
2-اوصفى خمس اعضاء بكلمه واحده بس
3-ايه رايك فى الحب من طرف واحد
4-حبيتى قبل كده يا لولو
5-ايه ال نفسك تعمليه ومعملتهووووش
6-غمضى عينك لثوانى وتخيلى انى جيت عندكم وبقيت ادامك هههههههههههه هتعملى ايه
7-مين الشخص ال لو غاب تفتقديه بجد

....................................

تقبلى تحياااااااااتى حبيب قلبك ال بيموت فيكى كامباا
ليديا
عضو بيحبنااا اوووووووى
ليديا

انثى
مساهمات :

مُساهمةموضوع: رد: ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه   ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 30, 2008 12:21 pm

هااااااااااااااي كامبا وحشني بزااااااااااااااف هههههههههه انا بخير ان شاء الله انت تكون بخير يلا ما راح طول عليكم

اسمي الحقيقي ليديا
انا معرفش 5 اعضاء راح اوصف 4
منوييلا حبيبتي
كامبا كامبتيييييي
سوسو عاشقة شرين روحي
منال مدمنة تامر وجنونته حياتي
يعني انا ما حبيت حتى قولك ايه رايي في الحب من طرف واحد اوكيي
لا يعني حب الي هو حب بصراحة لا ولا مرة
لا انا عمري ما قلت راح اعمل شي و ما عملتوش دايما اوصل الي انا عيزاه وان شاء الله ابقى هيك
ههههههههههه سؤال صعب ههههههه يعني صعب الواحد يتنخيلو ههههههههههه كامبا ادامي هههههههههه
اكيد مامااااااا
ومرسي على الاسئلة يا كامبا ههههlol!ههههه
manwella
مشرفة
مشرفة
manwella

انثى
مساهمات :

مُساهمةموضوع: رد: ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه   ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه I_icon_minitimeالخميس يوليو 31, 2008 5:03 pm

هاي ليلو انشاءا لله تكوني بخير توحشتك بزااااااااااااف واسمحيلي على كل شيئ وانتي تعرفي علاه انا اتكلم انا حابة اسئلك مع اني اعرف حبيبتي
مين اكثر شخص تقوليلو احبك ’
مين تشوف في هذا المنتدى احسن عضو بالنسبة ليكي
لمين تقولي اكرهك
لو سمح ليكي انك ترجعي الزمان لوراء شو هيا اكثر حاجة حابة
لو حطولك كنز من المال والياقوت والمجوهرات مقابلو شخص تكرهيه او اذاكي في حياتك شو تختاري
مين هي ااكثر صديقة ليكي
عبري عن امك بكلمة واحدة
حبيبتي اسمحيلي لو كان الاسئلة صعبة هههههههههههههههههه نعذبك اليوم مرسي حبيبتي على كل شيئ نموووووووووووووووووووووووت عليك
وكامبا وينك يا معفن انا مع الاهلي هههههههههه يا خسرانين
ليديا
عضو بيحبنااا اوووووووى
ليديا

انثى
مساهمات :

مُساهمةموضوع: رد: ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه   ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 01, 2008 8:34 pm

هايييييييييييييييييييي مانو توحشتك بزااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااف يا حبيبتي وينك هههههههه لا الاسئلة نتاعك كاينة في الواقع مش مثل الاسئلة الي سئالها كامبتي هههههههههههه
يلا راح ابدا
اكتر شخص نقلو نحبك مامااااااااااااااااااا
يعني والله يا مانو فيه بزاف اشخاص نحبهم مانقدرش نقولك شخص واحد اوكييييي حبيبتي راح ادكرهم مانو سوسو اسماء كامبا مناااااال يعني نحبهم بزاااااااااااااااااااااااااااف وكلهم ملاح
اكييييييد نقول اكرهك للاعادء
ما فهتش سؤالك مي دورك نجاوب حسب ما فهت اوكي لو رجع بيا الزمن لوراء ما نغير ولا حاجة مانو لان ما عملت ولا حاجة تخليني نندم عليها
انا ما عنديش شخص اكرهو في حياتي مي لو كان عندي شخص اكرهو راح خيرو هو يعني لازم يكون الواحد متساح مع روحو و مع الناس وراني نجاوب فيك بكل صراحة
اكتر صديقة ليا هي سوسو روحي
ماما نحبك
مانو اوووووو واخيراااااااااااااااااااااا عدبتيني هههههههههههههههه لا مش خسارة في حبيبتي

ومرسييييييييييييييييييييييييييييي بزاف مانووووو حبيبتي والله توحشتك بزاااااااااف وانا تاني نموووووت عليك
ليديا
عضو بيحبنااا اوووووووى
ليديا

انثى
مساهمات :

مُساهمةموضوع: رد: ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه   ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه I_icon_minitimeالسبت أغسطس 02, 2008 11:54 am

مرسيييييي مانو حبيبتي وكامبتي مرسيييييييييييييي يلا واحد ما راح يسال اوكييييي انا راح اختار صيف كرسي الاعتراف لهل الاسبوع ضيف الكرسي هو كامبتيييييييييييييييييييييييييي

وينك يا باشاااااااااااا اه اكي انا اسفة على خسارة الزمالك لكن خليني احتافل بفوز فريقييييي
كالعادة الاهلي بطل السوبر للمرة الخامسة بهدف لاحمد حسن وصاروخ للمعتز اينو
وكان هتاف الجماهير قول الحق وخليك جريئ النادي الاهلي احسن فريق

مبررررررررروك يا اهلويييييية
ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه 6nv11833

اوكيييي كامبتي حتى ما تزعل راح ادون شعارك هههههههه اوكييي
لووو خسرت كل المعارك وكتبت بدمي اني هالك
فلن اشجع غيييير الزمااالك
اوكي كامبااا تعادلنا ههههههههههههه يلا اتفضل لكرسي الاعتراف

هههههه كنت اضحك برك كامبا هههههههه لا انا ما نشجع ولا فريق ههههههههههههه

ماهو كرسى الاعترااااف يا جمااااعه
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية